第八项,“Hak untuk mendapatkan ganti rugi.
Pengguna berhak mendapat penyelesaian untuk pembelian barangan yang memiliki
kecacatan, berbahaya atau mempunyai perihal dagangan yang mengelirukan serta
pampasan bagi perkhidmatan yang menyeleweng atau tidak menepati perjanjian. Ganti rugi
perlu diberi bagi keluaran atau perkhidmatan yang mengakibatkan kecederaan kepada
penggunanya yang menggunakan keluaran atau perkhidmatan itu mengikut arahan
pengeluar. ”
我绝定给你三条路走,一,把钱退给我(我可是到目前都还没用过烂东西哦!);二,换一架全新给我(因为当初你们的死鬼烂理由说没这个货,好,那你就换别种的给我!);三,你把它修好不过你要永远保证它不会坏(要是再坏,你就要选择前两个)!我来你店的车油快比我买那架烂mp4更贵叻,白痴!如过你不给我一个满意的答复,准备等着我告你,别以为我不敢,比竟你们都做到这个地部!咱们走着瞧!我会叫所有人不要去你们哪炸骗集团的店买东西!不是我瞎掰,是你们店里的员工告诉我很多人也一样投诉的哦!你们这超级白痴烂店!我真是眼睛长在屁股才会去你店买东西!当初要是买ipod就不会发生哪么多事,果然买贵的东西才有保障。烂店!